Kapcsolat


Személyes konzultációra időpont foglalása telefonon, igény esetén az ügyfélfogadási időn kívüli időpontra is.


Tel:+36-30/327-15-61


E-mail: ujlaki.bt@gmail.com




Nyitvatartás:


Hétfőtől-csütörtökig 9-11 óráig


Pénteken ügyfélfogadás nincs


Szombat-vasárnap: Zárva



6.Ki és mennyit fog nekem ezért fizetni?

 

6.Ki és mennyit fog nekem ezért fizetni?

Az üzleti tervünk legérzékenyebb pontja a bevétel megtervezése. Ki fog fizetni? Mennyit fog fizetni? Meg tudunk-e élni a vállalkozásunkból ?


Ki fog fizetni?

Ha megtaláltuk az ideális tevékenységünket, akkor szerintem körvonalazódott az is, hogy kinek szeretnéd eladni a termékeidet, illetve kinek fogsz szolgáltatni. Nagyon fontos szerintem, hogy tudd kinek fogsz szolgáltatni vagy eladni. Ők a célcsoportod.

Hm... Célcsoport? Az meg mi a szösz?

A célcsoport az az embertömeg, akiknek értékesíteni fogod a termékedet, vagy a szolgáltatásodat. Azt azonban tudod, hogy mindenkinek nem tudsz eladni. Határozd meg kor, nem, végzettség, lakóhely szerint, hogy kiket akarsz elérni. Milyen szokásaik, élethelyzetük van, amiben a vállalkozásod tud segíteni

Ha ismered a célcsoportodat, akkor meg kell választani annak a módját, ahogyan eléred őket.

Hogyan fogsz értékesíteni ?

  • boltot nyitsz?
  • esetleg online értékesítésben gondolkodsz?
  • személyesen keresed meg a vevőket?
  • vásárra, piacra vinnéd a dolgaidat?
  • esetleg viszonteladói hálózatban gondolkodsz?

Ha nem tudnak rólad, nem fognak keresni, tehát szükség van némi marketingre ahhoz, hogy beinduljon a vállalkozásod.

Na itt már olyan kérdéseket feszegetek én is, aminek nem vagyok a szakértője, de mint vállalkozást vezetőnek nekem is kötelező a kérdéssel foglalkozni a vállalkozásunk fejlődése érdekében.

Mennyit fognak fizetni ?

Izgalmas kérdés. Nagyon sok tényező befolyásolja azt, hogy szolgáltatásunkat vagy termékünket mennyiért dobjuk piacra.

Gondolat ébresztőként néhány szempont:

  • a konkurrens cégek árai
  • a felmerült költségeink
  • érvényesíthető haszonkulcs
  • piaci rés
  • egyediség

Alapvető hiba szerintem csak a konkurrensek árait figyelni. Ha náluk olcsóbban akarsz dolgozni, majdnem biztos a bukás. Piaci rést kell keresni, amit a konkurrencia nem vett eddig észre, és Te ki tudod használni.

Tetszett az írásom? Akkor kérek Tőled egy osztást! Köszi!

vissza