• Könyvvizsgálat

    Könyvvizsgálat

    Tovább
  • MIELŐTT VÁLLALKOZNI KEZDENE...

    MIELŐTT VÁLLALKOZNI KEZDENE...

    Néhány rövidke lecke

    Tovább
  • ÜZLETVITELI TANÁCSADÁS

    ÜZLETVITELI TANÁCSADÁS

    Hogy elképzeléseit sikerre vigye

    Tovább
  • PROFESSZIONÁLIS KÖNYVELÉS MÁTÉSZALKÁN

    PROFESSZIONÁLIS KÖNYVELÉS MÁTÉSZALKÁN

    Egy megbízható partner

    Tovább

6.Ki és mennyit fog nekem ezért fizetni?

 

6.Ki és mennyit fog nekem ezért fizetni?

Az üzleti tervünk legérzékenyebb pontja a bevétel megtervezése. Ki fog fizetni? Mennyit fog fizetni? Meg tudunk-e élni a vállalkozásunkból ?


Ki fog fizetni?

Ha megtaláltuk az ideális tevékenységünket, akkor szerintem körvonalazódott az is, hogy kinek szeretnéd eladni a termékeidet, illetve kinek fogsz szolgáltatni. Nagyon fontos szerintem, hogy tudd kinek fogsz szolgáltatni vagy eladni. Ők a célcsoportod.

Hm... Célcsoport? Az meg mi a szösz?

A célcsoport az az embertömeg, akiknek értékesíteni fogod a termékedet, vagy a szolgáltatásodat. Azt azonban tudod, hogy mindenkinek nem tudsz eladni. Határozd meg kor, nem, végzettség, lakóhely szerint, hogy kiket akarsz elérni. Milyen szokásaik, élethelyzetük van, amiben a vállalkozásod tud segíteni

Ha ismered a célcsoportodat, akkor meg kell választani annak a módját, ahogyan eléred őket.

Hogyan fogsz értékesíteni ?

  • boltot nyitsz?
  • esetleg online értékesítésben gondolkodsz?
  • személyesen keresed meg a vevőket?
  • vásárra, piacra vinnéd a dolgaidat?
  • esetleg viszonteladói hálózatban gondolkodsz?

Ha nem tudnak rólad, nem fognak keresni, tehát szükség van némi marketingre ahhoz, hogy beinduljon a vállalkozásod.

Na itt már olyan kérdéseket feszegetek én is, aminek nem vagyok a szakértője, de mint vállalkozást vezetőnek nekem is kötelező a kérdéssel foglalkozni a vállalkozásunk fejlődése érdekében.

Mennyit fognak fizetni ?

Izgalmas kérdés. Nagyon sok tényező befolyásolja azt, hogy szolgáltatásunkat vagy termékünket mennyiért dobjuk piacra.

Gondolat ébresztőként néhány szempont:

  • a konkurrens cégek árai
  • a felmerült költségeink
  • érvényesíthető haszonkulcs
  • piaci rés
  • egyediség

Alapvető hiba szerintem csak a konkurrensek árait figyelni. Ha náluk olcsóbban akarsz dolgozni, majdnem biztos a bukás. Piaci rést kell keresni, amit a konkurrencia nem vett eddig észre, és Te ki tudod használni.

Tetszett az írásom? Akkor kérek Tőled egy osztást! Köszi!

vissza

Kapcsolat


Személyes konzultációra időpont foglalása telefonon, igény esetén az ügyfélfogadási időn kívüli időpontra is.


Tel:+36-30/327-15-61


E-mail: ujlaki.bt@gmail.com




Nyitvatartás:


Hétfőtől-csütörtökig 9-11 óráig


Pénteken ügyfélfogadás nincs


Szombat-vasárnap: Zárva



Megosztás