Kapcsolat


Személyes konzultációra időpont foglalása telefonon, igény esetén az ügyfélfogadási időn kívüli időpontra is.


Tel:+36-30/327-15-61


E-mail: ujlaki.bt@gmail.com




Nyitvatartás:


Hétfőtől-csütörtökig 9-11 óráig


Pénteken ügyfélfogadás nincs


Szombat-vasárnap: Zárva



8. START! - S.O.S.

 

8. START! -   S.O.S.

Vállalkozási forma, adózás, számviteli teendők, felelősségi körök tisztázása, pénz-és bankügyek, marketing és még ki tudja milyen - menet közben felmerülő - kérdések?

Melyik szakember miben tud Neked segíteni, erre igyekszem választ adni írásomban.

Van már egy remek üzleti terved, alig várod, hogy elkezdd végre a megvalósítását, aztán jön a lehangoló valóság.

Ma Magyarországon szerintem nem nehéz vállalkozásba fogni, azonban tisztában kell lenni azzal, hogy milyen jogszabályoknak kell megfelelni.

Nagyon fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy egy kezdő vállalkozás egyszerre könnyű és nehéz helyzetben van. Közös jellemzőjük a vállalkozásoknak, hogy egy rendszert építenek. Olyan rendszert, amit később úgy kell működtetni, hogy az adott pillanatban minden jogszabályi elvárásnak megfeleljen. 

Könnyű egy kezdő vállalkozás helyzete, mert

  • el tudja dönteni, hogy milyen tevékenységeket szervez ki külső vállalkozóhoz
  • változó körülmények esetében rugalmasan képes alkalmazkodni  a megfelelő tudás birtokában.

Nehéz helyzetben is van egyúttal, mert

  • meg kell találnia a számára legjobb külső vállalkozókat a kiszervezett feladatokra
  • létezik az a vállalkozási méret, ahol a kiszervezés nem működik, saját alkalmazottal kell megoldani az operatív jellegű feladatokat.

Irodánk is egy ilyen jellegű szolgáltatást végez ügyfeleink részére, hiszen a vállalkozások adózási, számviteli, pénz- és bankügyeit intézzük.

Hogyan találjuk meg a megfelelő szakembereket?

Saját tapasztalatomra hagyatkozva tanácsként javaslom, hogy 

  • tájékozódj az interneten, hogy a keresett szolgáltatást illetően általában mit nyújtanak az esetleges partnerek
  • ha helyben keresel szolgáltatókat, akkor érdeklődj utána, hogy milyen munkája van, hogyan dolgozik, megbízható-e, stb.
  • minél több információt szedsz össze, annál objektívebb képet kapsz a szolgáltatóról.

Milyen szakemberekre van szükséged?

  • A vállalkozási forma kiválasztásánál elsősorban szerintem egy könyvelővel kell beszélni - például velem- , mert ő tudja elmagyarázni a különböző vállalkozási formák közötti különbségeket, előnyöket, hátrányokat, ami alapján a saját céljaid megvalósításához  a döntést meghozod.
  • A következő szakember egy ügyvéd lesz, aki a vállalkozásodnak jogi keretet ad.
  • Szükség van egy pénzügyi szakemberre, aki a megfelelő pénzügyi konstrukciókkal tudja segíteni a vállalkozásodat.
  • FONTOS: egy marketinges szakember. 

A marketing megtanulható, alkalmazható, de ha nem akarsz vele időt fecsérelni, akkor profikra kell bízni. Itt megint csak az internetet tudom javasolni, hogy informálódj a témával kapcsolatban.

Okos szakértő-bloggerek szerint egy vállalkozás beindításához szükséges idő 3-6 hónap közé tehető. Türelem, kitartás, és sok munka meghozza a gyümölcsét.

SOK SIKERT AZ INDULÁSHOZ!

Miben segíthetünk ?

Neved *:
Település, ahol laksz *:
Telefonszámod, ahol hívhatlak *:
E-mail címed *:
Írd le röviden, miben segíthetünk Neked *:

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!


KÉRDÉSEIDDEL FORDULJ HOZZÁM BIZALOMMAL!


Tetszett az írásom? Akkor kérek Tőled egy osztást!  Köszi!

vissza